اینکه میگم: منت،
منت نمیذارم...
لــاف نu200dمیزنــم...
به ذرهu200d ذرهu200d ای که اشک میشود قسم؛
این "تاء" مالu200dکیت توست
که چسبیده به این "من"!
ما را در سایت عشق دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 262 تاريخ: يکشنبه 11 مهر 1395 ساعت: 14:11